مقاله

آشنایی با مگنت با سیم و بی سیم

آشنایی-با-مگنت-با-سیم-و-بی-سیم

آشنایی با مگنت با سیم و بی سیم که امروزه جهت افزایش امنیت در اماکن مورد استفاده قرار میگیرد. ما در این مقاله سعی داریم با انواع مگنت دزدگیر شما را آشنا کنیم تا با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایید. در این مقاله همراه ما باشید تا به شما یکی از بهترین سیستم های امنیتی را معرفی کنیم.

مگنت دزدگیر چیست

مگنت دزدگیر یکی از لوازم جانبی دزدگیر اماکن محسوب می شود که امروزه استفاده از آن ضروری است، چرا که امنیت اماکن را بالا برده و از سرقت جلوگیری می کند. این وسیله معمولا برای امنیت پنجره ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد. در حقیقت امنیت یکی از موارد حیاتی در ساختمان ها به حساب می آید. اگر شما به دنبال امنیت ساختمان خود ورودی ها و خروجی های ساختمان هستید، خرید مگنت دزدگیر کمک زیادی به شما خواهد کرد.

همانطور که میدانید اکثر از سارقین ممکن است از پنجره های موجود در ساختمان برای وارد شدن به داخل استفاده نمایند. اما اگر پنجره ها مجهز به مگنت باشند، بلافاصله بعد از ورود سارق، آژیر به صدا در می آید. همچنین به دلیل مخفی بودن این مگنت ها، از دید سارقین پنهان میماند، بنابراین نمیتوانند آنها را از کار بیندازند.

انواع مگنت دزدگیر

مگنت یکی از سیستم های امنیتی می باشند که استفاده از آنها در ورودی ساختمان الزامی می باشد چرا که استفاده از آنها، همانند یک نگهبان در خانه عمل میکنند. اگر قصد خرید مگنت را دارید، آشنایی با انواع آن اهمیت زیادی برای شما خواهد داشت.

این وسیله الکترونیکی به دو صورت: مگنت با سیم  و بی سیم در بازار موجود می باشد و باتوجه به نوع کاربرد و بودجه ای که فرد خریدار در نظر دارد می تواند اقدام به خرید نماید. در ادامه این مقاله آشنایی با مگنت با سیم و بی سیم میپردازیم:

خرید-مگنت-با-سیم

مگنت با سیم

مگنت با سیم از 2 قسمت سنسور و مگنت تشکیل شده است که سنسورها قسمت ثابت و مگنت قسمت متحرک می باشد. سنسورها روی درب نصب می شوند و مگنت ها روی قسمت متحرک درب یا پنجره نصب می شود. در صورت جدا شدن این دو، مگنت به دستگاه دزدگیر مرکزی دستور داده که با توجه به نوع دزدگیر آژیر به صدا در آید و از طریق sms یا تماس تلفنی به مالک هشدار خطر سرقت را اعلام میکند.

جهت مشاهده این محصول روی دکمه زیر کلیک نمایید:

مگنت با سیم

مگنت بی سیم

مگنت های بیسیم دزدگیر اماکن از سیستم رمزنگاری 64 بیتی استفاده میشود و همین سبب امنیت بالا می شود. از این وسیله می توانید از باتری های لیتیومی استفاده نمایید و قدرت آن را بیشتر کنید و اگر قدرت باتری کاهش یابد از طریق sms به صاحب دزدگیر این موضوع را اطلاع میدهد.

یکی از ویژگی مهم این مگنت این است که نصب آن بسیار راحت است و نیاز به سیم کشی خاصی ندارد.

جهت مشاهده این محصول در فروشگاه برتا الکترونیک دکمه زیر را کلیک نمایید:

مگنت بی سیم دزدگیر اماکن

چگونگی نصب مگنت دزدگیر

برای نصب مگنت های بی سیم فرآیند آن بسیار ساده است و بدون نیاز به سیم کشی قابل نصب است. اما نصب مگنت های باسیم نیاز است تا سیم کشی بر طبق اصول و استانداردهای لازم صورت گیرد. تکنسین های برتا الکترونیک می توانند در این زمینه به شما کمک نماید و فرآیند نصب را برای شما ساده کنند.

انواع سنسور مگنت دزدگیر

سنورهای دزدگیر می توان به سنسور حرکتی، سنسور شکست شیشه، سنسور چشم خطی و سنسور ضربه اشاره کرد. هنگام خرید دزدگیر اماکن هر کدام از این سنسورها که نام برده شد را می توانید در کنار سنسور مگنتی خود مورد استفاده قرار دهید. معمولا از این سنسور ها در اماکن مهم همانند طلافروشی و یا پاساژهایی با کالاهای با ارزش که دارای حساسیت زیادی هستند مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین شما می توانید در کنار تهیه دزدگیر اماکن برای فروشگاه خود از سیستم دودزا نیز استفاده نمایید. وجود این سیستم های در کنار هم امنیت را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد.

قیمت مگنت با سیم

اگر شما قصد خرید مگنت با سیم را داشته باشید. می توانید با فروشگاه برتا الکترونیک تماس حاصل فرمایید تا شما را جهت خرید مناسب به نیاز شما، راهنمایی نمایند.

02166341625

02166340284

قیمت مگنت بی سیم

اگر شما قصد خرید مگنت بی سیم را داشته باشید. می توانید با فروشگاه برتا الکترونیک تماس حاصل فرمایید تا شما را جهت خرید مناسب به نیاز شما، راهنمایی نمایند.

02166341625

02166340284

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *