دسته‌بندی نشده, مقاله

آشنایی با چشم دزدگیر ها

آشنایی با چشم دزدگیر ها : در این مقاله خواهیم پرداخت: چشمی دزدگیر ها یک سیستم اعلام سرقت جهت حفاظت از اماکن پیرامونی طراحی و تولید شده است و یکی از اصلی ترین لوازم جانبی سیستم اعلام سرقت محسوب می شوند، به جهت حفاظت از مکان های مختلف نظیر: اتاق ها، روی دیوارها، درب ها و پنجره ها و… طراحی و تولید شده اند. قابل توجه کاربران خرید چشمی دزدگیر چندان سخت نیست اما قبل از خرید، حتما با تحقیق و بررسی ، برند و انواع محصولات، عمکرد ، ویژگی های و کیفیت محصولات را خوب بشناسید. در ادامه این مقاله به آشنایی با چشم دزدگیر ها میپردازیم:

1- ویژگی بهترین چشم دزدگیر اماکن

2- برد چشم دزدگیر

3- نکات مهم نصب چشم دزدگیر

 

ویژگی بهترین چشم دزدگیر اماکن 

امروزه باتوجه به افزایش سرقت نصب سیستم های امنیتی یکی از الزامات می باشد تا با استفاده از سیستم های امنیتی و حفاظتی بتوانیم از اموال خود محافظت کنیم. یکی از مهمترین ویژگی چشمی دزدگیر ها میبایست زاویه دید حداقل 90 درجه می باشد تا منطقه بیشتری را تحت پوشش قرار بدهد. 2- داشتن برند معتبر و باکیفیت 3- پایداری دما بالا 4- دقیق و بدون آلارم کاذب  5- ارائه گارانتی معتبر و باید دقت داشته باشید از خرید بدون اصالت خودداری نمایید.

 

برد چشم دزدگیر

چشم ها بر اساس ساختار فیزیکی، طراحی و نوع استفاده قابلیت تشخیص سوژه در متراژ های مختلفی دارند. در حالت کلی، معمولا چشم های دزدگیر فاصله ای بین ۲ تا ۸ متر را به خوبی تشخیص می دهند. لازم به ذکر است، معمولا اکثر چشم های دزدگیر در بسته بندی خود دارای یک دفترچه راهنما می باشند که متراژ مفید و زاویه تحت پوشش در آن ذکر شده است.

نکات-مهم-نصب-چشم-دزدگیر

نکات مهم نصب چشم دزدگیر

چشمی دزدگیرهای بی سیم را در زاویه 90 درجه نصب کنید

مستقیم در معرض نور خورشید نصب نکنید

از کابل مناسب استفاده نمایید به منظور کاهش افت ولتاژ

مکان نصب باید ثابت باشد

چشمی ها در ارتفاع مناسب نصب شوند

دمای محیط باید مناسب باشد، به طور مثال در کنار وسایل گرمایشی به هیچ عنوان نصب نشود یا اماکنی که رطوبت بالایی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *