مقاله

آذر ردیاب در فروشگاه برتا الکترونیک

آذر-ردیاب-در-فروشگاه-برتا-الکترونیک

آذر ردیاب در فروشگاه برتا الکترونیک با سالها تجربه در زمینه سیستم های امنیتی در سراسر کشور در خدمت شماست. مجموعه برتا الکترونیک وارد کننده سیستم های امنیتی حفاظتی اماکن و خودرو از معتبرترین برندهای دنیا، همواره خشنودی مستمر مشتری را مدنظر قرار داده است.

فروش محصولات آذر ردیاب

فروشگاه برتا الکترونیک محصولات آذر ردیاب را به سراسر کشور عرضه می کند، فروشگاه ما در خیابان جمهوری واقع شده است. آدرس دقیق فروش آذرردیاب در تهران به شرح زیر است: تهران-خیابان جمهوری- بعد از تقاطع خیابان دانشگاه-برج آهنگ-طبقه همکف-واحد 2 فروشگاه برتا الکترونیک. خدماتی همچون فروش ردیاب و دیگر سیستم های امنیتی حفاظتی با پشتیبانی، مشاوره رایگان و پیگیری سفارشات مشتریان در فروشگاه ما ارائه می شود.

برتا الکترونیک در زمینه نصب و اجرای سیستم های حفاظتی امنیتی اماکن ، اعم از انواع دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، سیستم های اعلام حریق درب های اتوماتیک و ردیاب خودرو و همچنین اجرای پروژه های شبکه های کامپیوتری با کادری مجرب و حرفه ای در تهران و شهرستان ها آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. از خدمات منحصر به فرد می توان به ضمانت اصل بودن کالاهای خریداری شده خدمات پس از فروش، تحویل اکسپرس و همچنین پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد.

مجموعه برتا الکترونیک با ارائه خدمات خاص و منحصر به فرد توانسته در بازار سیستم های امنیتی و حفاظتی اماکن و خودرو متمایز گردد و به منظور حفظ موقعیت و ارتقا خود جهت دستیابی به هدف کسب سهم بیشتری از بازار با افزایش سطح مشتریان خود را موظف و متعهد می داند تا محصولات خود را به نحوی ارایه نماید که علاوه بر رضایت کامل مشتریان نقش موثر و مفیدی در حوزه سیستم های امنیتی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *