مقاله

مزایای خرید دزدگیر اماکن سیم کارتی

مزایای دزدگیر اماکن سیم کارتی  ابتدا یک توضیح اجمالی به بررسی دستگاه دزدگیر اماکن میپردازیم: امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نصب دزدگیر اماکن اهمیت فراوانی جهت تامین امنیت پیدا کرده است. زیرا عملکرد این دستگاه دزدگیر به گونه ای است که با شناسایی سارقین به سرعت دستور هشداری به صورت sms به مخاطب یا مخاطبین ارسال می کند که همین سبب ایجاد امنیت در اماکن می شود. و همچنین در صورت اتش سوزی به سرعت به آتشنشانی اطلاع می دهد. دزدگیرها در اماکن مختلفی مورد استفاده و نصب می شوند از جمله: نصب دزدگیر در منزل – نصب دزدگیر در مغازه – نصب دزدگیر در فروشگاه – نصب دزدگیر در باغ – نصب دزدگیر در اماکن عمومی و…. می توان اشاره کرد. در واقع وجود حسگرهای مختلف در دستگاه دزدگیرهای اماکن می تواند حرکات یا ورود اشخاص مشکوک را تشخیص داده و شروع به اعلام هشدار نماید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی مزایای خرید دزدگیر اماکن سیم کارتی بپردازیم:

امروزه حفظ امنیت اماکن به ویژه در شهر های بزرگ اهمیت زیادی یافته است. یکی از بهترین روش برای حفظ امنیت در اماکن، نصب دزدگیر است. دزدگیر اماکن سیم کارتی یکی از انواع سیستم های امنیتی اماکن است که استفاده آن درساختمان ها، فروشگاه ها، شرکت ها و …. می تواند سطح ایمنی اماکن مورد نظر را بالاتر برد. بنابراین با نصب دزدگیر های اماکن، ریسک سرقت و ورود افراد غیر مجاز را می توان به حداقل رساند.

دزدگیر اماکن سیم کارتی یکی از پر طرفدارترین انواع دزدگیرها محسوب می شود که می توان به وسیله این سیستم امنیتی سطح ایمن اماکن مورد نظر را به شدت بالا برد. این نوع از دزدگیرها از ماژول سیم کارت بهره برده و از طریق نصب سیم کارت در دستگاه، قابلیت ارسال sms وجود خواهد داشت. همچنین امکان کنترل از طریق ارسال پیامک نیز وجود خواهد داشت و به طور کلی امکانات بیشتری را برای کنترل دستگاه را فراهم می کند.

 

مزایای-خرید-دزدگیر-اماکن-سیم-کارتی---berettaelectronic

مزایای خرید دزدگیر اماکن سیم کارتی

1- یکی از مزایا این مدل دزدگیر استفاده از سیم کارت به جای خط تلفن ثابت شهری می باشد با نصب دزدگیر سیمکارتی دیگر دردسرهای دزدگیرهای شهری را ندارد زیرا قطع و از کارانداختن تلفن خط ثابت هیچ تاثیری بر روی دستگاه دزدگیر نخواهد گزاشت. همچنین به وسیله اپلیکیشن و پیامک یا تماس در هرنقطه از شهر باشید میتوانید کنترل نمایید.

دزدگیر سیمکارتی از بخش های مختلفی تشکیل شده است، شامل دستگاه کنترل مرکزی، آژیر، سنسورها و …. که همه این تجهیزات به صورت بی سیم  به هم متصل می شوند.

در صورت بروز هر نوع خطر، به سرعت با برقراری تماس یا ارسال sms شما را آگاه می کند. همچنین گزارش های مختلف را به صورت پیامک به تلفن همراه شما ارسال می کند که می توانید از راه دور محل مورد نظر را کنترل و تحت نظر داشته باشید.

2- دستگاه دزدگیر اماکن سیم کارتی از سرعت عملکرد بالایی برخوردار است و برقراری ارتباط آن با  مالکین، با سهولت انجام میگیرد.

3- قابلیت نصب در هر نقطه زیرا همانند دزدگیرهای خط تلفن شهری ثابت، محدودیت ندارند.

4- دزدگیر منزل سیم کارتی گارانتی طولانی مدت دارد.

5- نصب آن آسان است و نیاز به سیم کشی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *