مقالات دوربین مدار بسته, مقاله

نصب دوربین مدار بسته در طلا فروشی

نصب-دوربین-مدار-بسته-در-طلا-فروشی

نصب دوربین مدار بسته در طلا فروشی : جواهرفروشی جز یکی از مشاغل وسوسه انگیز برای سارقان محسوب می شود، بنابراین خرید بهترین دوربین مدار بسته که مناسب این کسب و کار باشد ضروری است. طلا فروشی ها، صرافی ها، عتیقه فروشی ها، فرش های دست بافت و… جز کسب و کارهایی که با اموال با ارزش و گران قیمت سرو کار دارند غیر قابل اغماض است. بنابراین دنبال دوربین های مدار بسته ارزان قیمت نباشید که بعد ها به دلیل خسارات مالی سنگین دچار مشکل بشوید!

دوربین های مدار بسته در طلا فروشی باید باکیفیت باشد

دوربین های معمولی دارای کیفیت دو مگاپیکسل می باشند که برای طلا فروشی ها اصلا گزینه مناسبی نمی باشد چرا که جزئیات به درستی نمایش داده نمی شود. به طور مثال: یک شخصی به مغازه شما مراجعه کرده و در دیدن و امتحان کردن انگشترهایتان، یکی از آن ها را می دزدد، در نتیجه باید کیفیت دوربین به گونه ای باشد که بتوانید جزئیات را ببینید تا در هنگام مراجعه به پلیس بتوانید درخواست شکایت بدهید و آن را اثبات نمایید. بهتر است در مغازه های طلا فروشی دوربین های با کیفیت 4 یا 5 مگاپیکسل به بالا نصب شود تا جزئیات تصویر قابل رویت باشد.

نکته: درهنگام خرید دوربین مداربسته به مشخصات و کیفیت ضبط و بازبینی تصاویر دستگاه توجه نمایید. چرا که بعضی از دستگاه های DVR کیفیت نمایش زنده خوبی دارند اما در هنگام بازبینی تصاویر کیفیت آن ها پایین تر است.

معرفی بهترین دوربین مدار بسته طلا فروشی ها

دوربین مداربسته دام تحت شبکه زومیکس مدل ZO-389P

دوربین مدار بسته تحت شبکه دام زومیکس مدل ZO-328

دوربین مدار بسته دام مدل TP-412

 

بهترین محل نصب دوربین مدار بسته در طلا فروشی

محل نصب باید به گونه ای باشد که نقطه کوری باقی نماند. مانند: درب ورودی، گاو صندوق، ویترین داخلی و بیرونی، پیشخوان، ترازو و محیط داخلی مغازه را باید پوشش دهد. یک نصاب حرفه ای دوربین مداربسته باید بتواند با کم ترین تعداد دوربین نقاط کور در یک طلافروشی را پوشش دهد و در نتیجه هزینه ها کم تر شود. در ضمن برای کل سیستم مداربسته و دزدگیر طلافروشی حتما برق اضطراری (UPS) تهیه کنید تا در صورت قطع کردن برق توسط سارقین سیستم های امنیتی و مداربسته از کار نیفتند.

دوربین محل نصب درب ورودی باید زاویه دوربین رو به رو باشد تا چهره در هنگام ورود مشخص باشد.

نصب دوربین در قسمت ویترین باید از دوربین 5 مگاپیکسل یا بالاتر و دارای سنسور WDR سخت افزاری استفاده شود.

نصب دوربین در گاو صندوق اهمیت زیادی دارد که حتما از دوربین با کیفیت مناسب استفاده شود .

برای نصب دوربین در محوطه داخل طلا فروشی می توانید از دوربین مداربسته دام یا بولت با رزولوشن بالا استفاده نمایید.

برای نصب دوربین در پیشخوان طلا فروشی حتما باید از دوربین مدار بسته با قابلیت WDR و لنز زوم استفاده نمایید به دلیل این که جزئیات کوچک هم دیده شود همانند پلاک، انگشتر و جواهرات کوچک و  اگر بتوانید ماشین حساب و نحوه ی محاسبه را هم پوشش دهید فوق العاده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *