مقاله

آشنایی با انواع ردیاب خودرو

آشنایی با انواع ردیاب خودرو : ابتدا یک توضیح مختصر در مورد ردیاب خودرو چیست ؟ یک دستگاه امنیتی با ابعاد کوچک است که بر روی خودرو نصب می شود. این ابزار امنیتی با کمک ماهواره ها و گیرنده های GPS توانایی موقعیت مکانی برای خودرو را نیز تعیین می کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، جهت جلوگیری از سرقت خودرو، از این ابزار امنیتی استفاده می شود و یکی از روش های تامین امنیت مالی برای مالکان خودرو محسوب می شود.  امروزه باتوجه به آمار بالای سرقت خودروها در ایران، مخصوصا در شهرهای بزرگ به مالکان خودرو به خصوص به افرادی که خودروهای لوکس دارند، نیروهای انتظامی توصیه به نصب GPS خودرو دارند. در ایران انواع ردیاب ماشین همسو با نیاز شما در بازار وجود دارد. در ادامه این مقاله به بررسی انواع ردیاب خودرو می پردازیم:

1- ردیاب خودرو آهنربایی یا مگنتی

این نوع از ردیاب ها نیاز به سیم کشی ندارد و به وسیله آهنربای قدرتمند امکان نصب در هر قسمت از خودرو را فراهم می کند. در این صورت می توان به عنوان یک ردیاب مخفی از آن استفاده نمود. قابل ذکر است که شارژ این نوع ردیاب خودرو از طریق باطری داخلی تامین می شود.

ردیاب-مگنتی-دو-هفته-شارژ---انواع-ردیاب-خودرو

    • ردیاب مگنتی دو هفته شارژ : یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین ردیاب های موجود در شرکت برتا الکترونیک می باشد که مجهز به باطری 3000 میلی آمپر است. جهت مشاهده روی نام محصول کلیک کنید.
  • ردیاب آهنربایی 30 روز شارژ : یکی از ردیاب های موجود در شرکت برتا الکترونیک می باشد که قابلیت ارسال موقعیت مکانی هر 10 تا 300 ثانیه را دارا می باشد. جهت مشاهده روی نام محصول کلیک کنید.

 

2- ردیاب خودرو باسیم

این نوع ردیاب نیاز به سیم کشی دارد. ولتاژ کاری این نوع ردیاب حدودا بین 6 تا 37 ولت می باشد. نصب آن ها بسیار ساده است. اگر کمی از رشته برق سررشته داشته باشید، به راحتی می توانید داخل خودرویتان نصب کنید و یا میتوانید از مجموعه ما کمک بگیرید.

ردیاب-خودرو-+GT900-برتا-الکترونیک

  • ردیاب خودرو +GT900 : این نوع ردیاب مجهز به شنود داخل کابین خودرو می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده روی نام محصول کلیک کنید.
    ردیاب-خودرو-وایزر-F100- برتا-الکترونیک
  • ردیاب خودرو وایزر F100 : این نوع ردیاب دارای دکمه SOS قابلیت متوقف کردن خودرو | هشدار حرکت وسیله‌ی نقلیه| هشدار باز شدن درب ها و امکان قفل و باز درب خودرو | تماس اضطراری و قابلیت شنود می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده روی نام محصول کلیک کنید.

 

ردیاب خودرو با چه سیم کارتی کار می کند؟

جی پی اس خودرو با استفاده از سیم کارت های ایرانسل یا همراه اول در هر نقطه از کشور باشید، کار می کند. قابل توجه کاربران در صورتی که از سیم کارت همراه اول استفاده می کنید، از این موضوع اطمینان حاصل کنید که پین کدش غیر فعال باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *