مقاله

ردیاب خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله از سایت برتا الکترونیک به بررسی ردیاب خودرو چیست و کاربرد آن در زندگی های روزمره خود خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب ماشین وسیله ای به اندازه تلفن همراه می‌باشد که سیم کاررت خور است که داخل ماشین بر درب آن، یا داخل سقف، یا داخل داشبورد ماشین جاسازی یا نصب می‌شود که از سیم کشی آسانی بهره می‌برد و به هر ماشین داخلی و خارجی و سبک و سنگین نصب می‌شود.

همان طور که در تیتر اول گفتیم ردیاب ماشین سیم کارت می‌خورد که بلافاصله بعد از نصب بر روی خودرو که در هر موقعیت جغرافیایی قرار بگیرید از ماهواره جی پی اس دریافت کرده و از طریق SMS به صاحب خودرو ارسال می‌شود، صاحب خودرو در هرجایی که باشد می‌تواند بدون یک ذره محدودیت فاصله ای خودروی خود را بر روی سایت ردیابی مشاهده کند. و با هربار باز شدن درب خودرو به صاحب خودرو پیامی ارسال می‌شود.

ردیاب خودرو یکی از ویژگی های آن این است که کار دزدگیر را هم انجام می‌دهد چون به آژیر وصل می‌شود و هم به سنسور ضربه و از طریق ریموت کنترل و ارسال اس ام اس می‌تواند درب‌های ماشین را از هر نقطه‌ای از دنیا باز و بسته کند و در صورت به سرقت رفتن خودرو صاحب خودرو ‌می‌تواند با ارسال یک sms ماشین خود را خاموش کند.ودر این شرایط اجازه روشن شدن به خودرو را نمی‌دهد مگر اینکه صاحب خودرو این اجازه را با ارسال یک sms به ردیاب داخل ماشین بدهد. امروزه ردیاب خودرو یا همان دزدگیر جی پی اس خودرو ایمن ترین سیستم ایمنی در جهان برای خودرو است.

 

کاربرد ردیاب خودرو:

با دسترسی مستمر به این داده ها ، می توانید گزارش‌های دقیق را کنترل کنید. در صورت تأخیر در پس دادن ماشین ، با رانندگان ارتباط برقرار کرده و به او گوشزد کنید که زمان استفاده از خودرو رو به اتمام است و باید خودرو را برگرداند.

با ردیاب ماشین از سرقت جلوگیری کنید. شما به عنوان یک شرکت اجاره ای همیشه با خطر سرقت خودرو از طرف افراد خارجی و مشتریان خود مواجه خواهید شد. این مورد برای اتومبیل های اسپرت و گران قیمت نگران کننده تر است. ایجاد هشدارهای سفارشی ، تنظیم محدوده های جغرافیایی ، خاموش کردن خودرو می‌تواند به شما کمک کند.

اگر وسیله نقلیه خارج از یک منطقه جغرافیایی تعیین شده، خارج شود بلافاصله اخطار دریافت می کنید و می‌توانید خودرو را خاموش کنید.

می‌توانید در صورت خراب شدن وسیله نقلیه ، هشدارهایی دریافت کنید که به شما امکان می دهد بلافاصله خودرو یدک‌کش را ارسال کنید. این ویژگی اضافی باعث بهبود چهره و شهرت شرکت شما می شود.

ردیاب خودرو نصب بسیار ساده ای دارد و نيازي به نيروي حرفه‌ای براي نصب يا نگهداري ندارد.

اگر شرکت کرایه اتومبیل دارید یا می‌خواهید خودرو خود را برای کار به دیگران بدهید، می‌توانید با خیال راحت ردیاب خودرو  یا  دزدگیر جی پی اس سایه و علاوه بر امنیت کامل ماشین، کنترل دقیقی روی ماشین داشته باشید.

 

 

محصولات ردیاب ماشین در برتا الکترونیک:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *