مقاله

بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی دارد؟

بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی دارد؟ امروزه با توجه به سرقت های زیاد انواع خودرو ها در شهرهای بزرگ، خرید ردیاب خودرو یکی از ضروری ترین وسیله برای حفظ امنیت خودرو محسوب می شود که در حال حاضر بر روی تمام خودروهای کوچک و بزرگ، موتور سیکلت ها استفاده زیادی می شود. ما در این مقاله به ویژگی بهترین ردیاب خودرو میپردازیم:

بهترین-ردیاب-خودرو-چه-ویژگی-دارد؟

ردیاب خودرو چیست ؟

ردیاب خودرو یک وسیله امنیتی در ابعاد کوچک، دارای سیم کارت است که بر روی خودرو نصب می شود. با استفاده از ردیاب ماشین ، صاحب خودرو را از اطلاعاتی نظیر: مکان خودرو، مسافت طی شده، توقف خودرو و … آگاه می کند. بنابراین با نصب ردیاب خودرو می توانید از سرقت ماشین خود جلوگیری کنید.

انواع ردیاب خودرو

  • ردیاب باسیم :

این نوع ردیاب به کمک سیم کشی داخل خوردو امکان ردیابی میدهد. این نوع ردیاب ها مسقیم به منبع برق خودرو متصل میشوند. و برخی ردیاب های باسیم در صورت قطع باطری خودرو قطع شده و برخی دارای باطری بک آپ بوده و تا ساعت ها شارژ داشته و صاحب خودرو میتواند ردیابی را در اختیار داشته باشد .
از مزایای ردیاب باسیم:
ارسال دقیق موقعیت زمانی و مکانی خودرو یا موتور سیکلت
آنلاین بودن مداوم دستگاه
عدم نیاز به شارژ
امکان خاموش نمودن خودرو از راه دور
هشدار باز شدن درب خودرو
هشدار باز شدن سوییچ
هشدار جابجایی
هشدار قطع برق خودرو
محدودیت سرعت و تعریف شدن محدوده از طریق اپلیکیشن میباشد .

  • ردیاب بی سیم (شارژی) :

این نوع ردیاب بدون نیاز به سیم کشی و بدون نیاز به برق خودرو کار می کند. ردیاب های بی سیم معمولی یا آهنربایی برای قرار گرفتن در وسیله نقلیه نیاز به سیم کشی ندارند و شما از طریق تلفن همراه، لپ تاب ، یا کامپیوتر شخصی میتوانید تعداد زیادی وسیله نقلیه مجهز به GPS یا ردیاب را تحت کنترل خود قرار دهید.
برخی ردیاب های بدون سیم کشی مگنتی یا آهنربایی بوده و شما میتوانید به بدنه یا هر جای وسیله نقلیه تمایل داشتید به آسانی نصب کنید. و همچنین ردیاب های شخصی دارای میکروفن داخلی جهت شنود صدای محیط را دارا میباشد.

بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی دارد؟

امروزه با توجه به کاربرد زیاد gps خودرو ،باید در خرید بهترین ردیاب ماشین توجه داشته باشید. و همچنین میبایست اصل بودن ردیاب، پشتیبانی و گارانتی معتبر برند آن هم توجه نمایید. یکی از ویژگی بهترین ردیاب خودرو این است که خطا کمتری داشته باشد، به این معنا که دقت ردیاب حدود 5 متر را داشته باشد و البته ممکنه شما دقت کمتر یا بیشتری نیاز داشته باشید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم ردیاب ها 2 نوع هستند، ردیاب باسیم و بی سیم که از نظر منبع تغذیه به دو دسته تقسیم می شوند. ردیاب های باسیم به برق خودرو وصل می شود که بنابراین نیاز به شارژ ندارد و از کار نمی افتد. اما ردیاب های بی سیم به این دلیل که برق خود را از طریق باطری تامین می کند، توانایی کارکرد آن یک روز است و نیاز به شارژ دارند.

از دیگر مشخصات بهترین ردیاب خودرو :

قابلیت ردیابی خودرو از طریق موبایل

ابعاد مناسب

ارتباط صوتی با داخل ماشین

اعلام هشدار در صورت جا به جایی و یا خاموش و روشن شدن خودرو

آنتن دهی خوب در هر نقطه از کشور

دارای دکمه اضطراری ( SOS )

دارای اپلیکیشن فارسی و پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و IOS

قابلیت متوقف کردن خودرو از راه دور به وسیله موبایل

شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ردیاب خودرو با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *