مقاله

ویژگی ردیاب خودرو آهنربایی

ویژگی ردیاب خودرو آهنربایی : یکی از قدرتمندترین ردیاب های خودرو بدون نیاز به سیم کشی در بازار عرضه می شود. یکی از ویژگی مهم ردیاب خودرو آهنربایی که می توان نام برد از بهترین باتری از کشورهای اروپایی تامین و مورد استفاده قرار میگیرند و در حقیقت از باکیفیت‌ترین نوع از باتری‌هایی‌ است که در صنایع نظامی کاربرد دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید:

ویژگی-ردیاب-خودرو-آهنربایی

کاربرد ردیاب خودرو آهنربایی

ردیاب‌های خودرو آهنربایی یا مغناطیسی، همان طور که از نامشان مشخص است، برای استفاده و نصب در خودرو نیاز به سیم‌کشی داخل وسیله نقلیه ندارند. تنها به کمک وسیله آهنربایی بسیار قوی تعبیه شده در آن به قسمت فلزی خودرو متصل می‌شود. این قطعه آهنربایی که برای ردیاب ها مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار قوی می باشد و در هنگام حرکت خودرو در جاده احتمال افتادن آن وجود ندارد. بنابراین تحت هیچ شرایطی حتی در تکان های شدید خودرو، این ردیاب جدا نمی شود. ردیاب خودرو آهنربایی کاملا دقیق، از همان ابتدای نصب، موقعیت مکانی دقیق خودرو  را به مالک از طریق پیامک یا تماس یا اپلیکیشن گزارش می‌دهد.

قابل توجه کاربران، با توجه به نوع ساخت ردیاب، طول شارژ آن ها متفاوت می باشد. به این معنا که یک ردیاب خودرو تا یک هفته و یا دو هفته شارژ و شاید تا یک ماه شارژ خود را نگه میدارد. می توان گفت مهمترین ویژگی ردیاب آهنربایی قدرت آهنربا آن به شمار می رود.

نکته مهم دیگر که باید نوجه داشته باشید، هنگام خرید ردیاب خودرو آهنربایی داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار بااهمیت و مورد نیاز می باشد به این دلیل که این نوع از ردیاب های خودرو به گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای و معتبر بیشتری نیاز دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *